6093221609 |
Com promoure les vocacions matemàtiques en alumnes de secundària i batxillerat |
2018-2019 |
Trobada pedagògica. Secundària en general |
|
|
|
23/2/2019 - 23/2/2019 (5 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
U UdL Campus de Cappont. Edifici polivalent |
|
C/ Jaume II, 71 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
COM PROMOURE LES VOCACIONS MATEMÀTIQUES EN ALUMNES DE SECUNDÀRIA I BATXILLERAT vol abordar noves formes d’aprenentatge de les matemàtiques des de la profunda transversalitat d’aquesta disciplina amb altres àrees del currículum i des d’un abordatge competencial també transversal, especialment amb la competència d’autonomia i iniciativa personal.
|
| |
Objectius |
1. Connectar la competència matemàtica amb realitats actuals, com una competència molt necessària per a la vida.
2. Connectar la competència matemàtica amb les altres competències bàsiques, especialment la d’autonomia i iniciativa personal.
3. Introduir dinàmiques de treball en equip, tot fomentant la participació activa en l’experimentació i la resolució de problemes al voltant de temes de ciència actuals.
|
| |
Continguts |
Exploració de totes les possibilitats que ofereix el currículum de matemàtiques de secundària i batxillerat per generar projectes interdisciplinaris que estimulin la competència emprenedora.
Xerrada: Activitats experimentals a l'aula de matemàtiques, també a batxillerat, per què no?, a càrrec de Raül Fernández (Institut Vidreres)
|
| |
Observacions |
Dissabte de les Matemàtiques. fundació Ferran Sunyer i Balaguer.
|
| |
Avaluació |
Aprofitament en termes d’aprenentatge: Assoliment dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
23/02/2019 |
- |
- |
|
| |